• This event has passed.

Sukukokous 2022

6 elokuun, 2022 @ 10:00 16:00 EEST

Tervetuloa Liikasten sukuseuran sääntömääräiseen vuosikokoukseen lauantaina 6.8.2022.

Kokouspaikka on Kangasniemen kunnantalo osoitteessa Otto Mannisentie 2, 51200 Kangasniemi. Varsinainen kokous alkaa klo 11.30, mutta paikalle voi tulla jo klo 10. Ohjelmassa on varsinaisen kokouksen lisäksi ainakin musiikkiesitys, sukututkijoiden katsauksia, arpajaiset ja huutokauppa. Arpajaisvoittoina on mm. Jaakko Liikasen puhaltamia lasiesineitä, sukuseuran standaari, keraamisia kauhanalusia, villasukkia ja sukututkimusneuvontaa.

Kokouksessa voi ostaa sukuseuran myyntituotteita, kuten isännänviirejä, kosketuskyniä, lompakoita, mukeja, pellavapyyhkeitä, postikortteja ja standaareja. Jos ilmoitat etukäteen Anne Ekroosille (ekroosanne at gmail.com), mitä haluat ostaa, saat varmasti haluamasi.

Sitovat ilmoittautumiset Olli Liikaselle viimeistään 31.7.2022 mieluiten sähköpostilla (liikanenolli at gmail.com). Ilmoita samalla ruokatoive tai se, ettei erikoistoiveita ole. Osallistumismaksun voi maksaa etukäteen viimeistään 31.7.2022 Danske Bankin tilille FI07 8000 1901 9789 66 tai paikan päällä kokouksessa tasarahalla.

Osallistumismaksu sisältää lounaan ja täytekakkukahvit. Pelkkä kokoukseen osallistuminen on ilmaista.

Sukukokousasiakirjat voi tulostaa sukuseuran kotisivujen jäsenpuolelta.

30€ Osallistumismaksu, joka sisältää lounaan ja täytekakkukahvit, on 30 € ja alle 12-vuotiailta 15 €. Pelkkään kokoukseen osallistuminen on ilmaista.