Tutkimusta

Sukutaulut – perinteinen sukututkimus

Sukutaulut ovat pääosin sukututkijoidemme Olli Liikasen ja Maarit Tillman-Leinon ylläpitämiä. Niihin pääsevät kaikki sisään kirjautuneet täysjäsenet. Voit liittyä jäseneksi täyttämällä jäsenhakemuksen ja maksamalla jäsenmaksun.

Voit auttaa sukututkijoitamme täyttämällä henkilötietolomakkeen (tulosta paperille ja täytä) ja lähettämällä täytetyn skannatun lomakkeen Olli Liikaselle.

Sukutaulut on päivitetty viimeksi 21.7.2023.

Vuodesta 2016 lähtien on tehty isälinjan DNA-tutkimusta täydentämään perinteistä sukututkimusta. Näytteitä on saatu kaikista isoimmista sukuhaaroista, ja joidenkin Liikasten sukuhaarojen isälinjainen yhteys on tullut testeissä vahvistetuksi.

Maarit Tillman-Leino ylläpitää FamilyTreeDNA-alustalla Liikasten ryhmää, johon voi liittyä suoraan FamilyTreeDNA-sivustolta.