• This event has passed.

Sukukokous 2023

22 heinäkuun, 2023 @ 11:00 18:00 EEST

Tervetuloa Liikasten sukuseuran sääntömääräiseen vuosikokoukseen lauantaina 22.7.2023. Kokouspaikka on Sokos Hotel Kimmel, Itäranta 1, 80100 JOENSUU.

Ohjelmassa on varsinaisen kokouksen lisäksi sukututkimuskoulu, Sukututkimuksen helmiä ja arpajaiset, joiden päävoittona on sukututkimusneuvontaa. Kokouskahvien jälkeen on varattu aikaa vapaamuotoiselle keskustelulle ja osallistujien omien tutkimusten esittelylle. Kokoustila on varattu klo 18:aan asti, mutta halukkaat voivat lähteä jo vähän sitä ennen Joensuun Linnunlahdelle tutustumaan Botaniaan.

Kokouksessa voi ostaa sukuseuran myyntituotteita, kuten isännänviirejä, kosketuskyniä, lompakoita, mukeja, pellavapyyhkeitä, postikortteja ja standaareja. Ilmoita etukäteen Anne Ekroosille (ekroosanne at gmail.com), mitä haluat ostaa, niin saat varmasti haluamasi.

Osallistumismaksu 35 € sisältää lounaan ja klo 15:n kahvitarjoilun. 4–12-vuotiailta osallistumismaksu on 15 €, ja alle neljävuotiailta osallistumismaksua ei peritä. Pelkkä kokoukseen osallistuminen on ilmaista.

Sitovat ilmoittautumiset Olli Liikaselle viimeistään 3.7.2023 mieluiten sähköpostilla (liikanenolli at gmail.com). Ilmoita samalla ruokatoive tai se, ettei erikoistoiveita ole. Osallistumismaksun voi maksaa etukäteen viimeistään 14.7.2023 Danske Bankin tilille FI07 8000 1901 9789 66. Maksun voi suorittaa myös paikan päällä tasarahalla.

Sukukokousasiakirjat voi tulostaa sukuseuran kotisivujen jäsenpuolelta.